Friday, May 29, 2009

okay?

hello
sorry,dah lama tak update blog.
im updating this blog now pun because im so bored.
ey,seriously im damn busy kay lately
i've been in the hosptl for 2 days -.-
my sis,babysha masuk hosp.
now,im sick -.- gossh,takde mood lah nak update -.-
there are tooo many problems laah.
kay, if you guys nak call,msg i sume dah tak boleh sbb my simcard hilang? damn
my sisters yg hilangkan.bodoh betul lah -.- sooo,anthing cntact my mum's num.HAHA
kay,im serious,lol
kay,exam is very hard okay? sej ang geo -.- sigh
and i dint study at all. -.- okay,its my fault lah sbb tak study
okay? soo,for sure lah results mesti teruk gila 0.0
and,yay! holidays :)
wootwoot. marilah bersuka ria.lol
tpi nk kelua pun duit takda -.-
okay now,myspace dah boring,and mcm bila online takde benda nk buat and i will play pet society. -.- its kinda fun and boring,hehe
actually,i wanted to go schl yesterday for sambutan hari guru but i cant.kena jaga my sis kat hosptl.sorry iman nadhirah :(
okay now im playing pet society.haha
boring lah
kay,bye :)

ask me for my mum's num :D
cmmnt me at myspace okay?

No comments: