Friday, January 15, 2010

HAHAHHAA,WATTAFAK

Saya Ika, umur saya baru 15 tahun.
Saya gagal dalam PMR,
> saya terus bekerja
>untuk meringankan beban orang tua.
>
>Saya telah terbaca sebuah iklan yang terpapar di kedai
> 7-Eleven. Jawatan
> kosong sebagai Operator Kilang Penyapu di Sg Besi dengan
> gaji yang lumayan.
>
>Hampir 6 bulan saya bekerja disana, walaupun saya dibawah
> umur tetapi saya
> diterima bekerja untuk jawatan sementara. Dan sepanjang
> saya bekerja di
> sana saya tidak mempunyai apa-apa masalah, walaupun umur
> saya muda, tetapi
> perwatakan saya seperti anak dara yang meningkat remaja dan
> saya disenangi
> oleh semua pekerja di sana lebih-lebih lagi pekerja lelaki
> kerana
> masing-masing cuba memikat saya, maklumlah ayam
> muda....lalat pun tak
> berani hinggap!!!!! Dan saya senang berkomunikasi dengan
> rakan-rakan
> sejawat.
>
> Saya juga selalu ambil "overtime", maklum saje
> lah.....claim yang lumayan.
> Saya tidak pernah kenal erti
> penat....... . Dan dalam masa yang begitu singkatsaya telah
> dapat
> menyimpan wang dan berbelanja dengan
> sewenang-wenangnya.
>
> Nak jadikan cerita...... , pada suatu pagi semasa bangun
> dari tidur, saya
> terus ke bilik mandi. Semasa saya hendak mandi saya telah
> lucutkan towel di> badan saya.>> Alangkah terperanjatnya saya kerana saya lihat ada beberapa
> helai bulu
> yang kelihatan seperti bulu penyapu tumbuh di kemaluan
> saya.
>
> Tanpa berfikir panjang saya teruskan juga mandi, dan terus
> bersiap untuk
> ke Kilang Penyapu.
>
> Sepanjang perjalanan saya ke tempat kerja, saya terfikir
> mungkin saya
> sudah tidak sesuai lagi bekerja di sana (mungkin alergik> penyapu).
>
> Sesampai sahaja di Kilang Penyapu, saya terus bergegas
> jumpa Supervisor di
> bilik khas. Saya pun
> memberitahu hasrat saya untuk berhenti kerja pada hujung
> bulan nanti.
>
> Supervisor itu gugup sebentar kerana tidak menyangka
> keputusan saya itu.
> Mana taknya saya tahu dia ada hati dengan saya........ saya
> pun memberi
> alasan tidak dapat bekerja disitu lagi kerana alergik
> dengan penyapu.
>
> Lantas disuruhnya saya tunjukkan tempat yang alergik itu.
> Saya pun apa
> lagi...tanpa segan-segan silu lagi
> terus menunjukkan bahagian sulit saya yang alergik itu.
> Tetapi Supervisor
> saya tidak menampakkan reaksi
> terkejut....malah dia sendiri telah memberitahu saya dia
> pun alergik malah
> lebih teruk dari saya. Saya pun minta dia tunjukkan tempat
> yang alergik
> itu.
>
> Alangkah terperanjatnya saya, apabila dia membuka seluarnya
> saya ternampak
> bukan lagi bulu penyapu yang tumbuh malah ada batang
> penyapu sekali.. Saya
> pun terus meminta berhenti 24 hours dan
> terus keluar dengan seribu tanda tanya??????? ?




hahahaha,bodoh sial,patutlah fail sial pmr.

1 comment:

Raihani Rahman said...

Gila tknk blah sial cerita ni -.-' OMG ! Hahaha, sakit perut gelak siot. HAHAHAHA.