Wednesday, July 15, 2009

camera oh camera

ugh.so today i woke up at 8.10 am,shish seriously i am still sleepy -.-' zzzz
so,cik rosnani suruh bwk camera today fr sejarah folio punye project.so dgn semangatnya since last monday dah nk bwk camera mcm dah happy lah kan.
so tadiiii this is what happened:

*masuk bilik my dad
me:paa,nak camera
papa:buat apa?
me:nk buat project sej kt sekolah
papa:oh jap
me:okay
*bukak beg dia
papa:alah,tkdelah papa teringgal kat office
me:HUH? neyu nak buat project laaaaaa
papa:jap papa check lagi sekali.tkdelah.papa tinggalkan camera kt office papa
me:hm,tkpelah


so,i keluar dri blik tu dgn rasa marah and crying -.-
turun cepat then online dgn rasa marah.dang
so i texted shakila tknk prgi sekolah semua tu kan.
haha
then i texted airini if i boleh pnjm her camera cause maybe die ada extra but she did'nt reply myh msg,i texted diyanah kenapa airini tk rply,then diyanah kata phne airini hilang,aw,kesian airini
then i online blik tgk airini is online.then i asked her.

and she said yes!

i was like dgn muka sedih tdi betukr menjadi happy smbil menjerit terlompat lompat.lol

omgosh,thnks a lot airini <3

haha,so ciao :)



No comments: