Monday, July 6, 2009

hantu durian

heyy :)
haha,i blik kmpg last saturday and sunday and yeah it was fun
oh,sebb sekarang ni tgh musim apa tuuuu,durian gugur,haha
byk pokok durian doh kat kmpg,haha
so,since my mom,dad,babysha sume suka durian soo blik lah kmpg,
and hell yeah,bykgila durian
i did'nt eat byk sgt durian cause tak suka sgt,lol.haha
sooo,yeah.oh my dad ada ajak his frnd blik my kmpg jugak.
dang,isteri dia hantu durian =.=
heheh,dia mcm mkn je durian sepanjang masa -.-
i thnk mcm nk dkt 10 biji dia mkn sorg.
cehceh tkdelah,hahaha
soo,mcm bila durian gugur je kan 'hah! tu durian gugur' bising doh,tgh sedap2 tidur tetibe jerit-jerit.lol
okay okay stop pasal hantu durian -.-


ho yeah, this is for NADIA ELEENA
baby i miss you like hell -.- lol.but yeah,seriously i miss you ;( awww,rasa nk nangis doh -.-
hahah,nadiaaaaaaaaaa,rindu lama tk dgr your sweet voice,ceeeeh.haha.and lama tk dgr cerita dri you.maaaaan,i miss you.xoxo

and i miss you ain,



and oh the 1st of august,my schl ada buat carnival amal tahla apa kan,sooo dtglah.lol

ciao <3


1 comment:

Nadia E said...

Hahaha awwww, so suhweeeeet :)
I love you toooo, and I miss you guys so, so much. School is really different without you guys, and I would give up anything, (except my faith and family hehe) to turn back the clock and have to go through 2008 and Form 1 and SMK 13 agaaaaain! :D

Love you,
Nadia hehe xx :)